Woning aanhuur

Woning aanhuur


Ben je op zoek naar een woning in de regio Midden- Nederland, Amsterdam of Almere dan kunnen wij je daarbij helpen. Bij de aanhuur van een woning komen een aantal zaken kijken die je goed moet regelen. Je hebt als huurder een aantal rechten en plichten en tevens zijn er een aantal praktische zaken waar je rekening mee moet houden. Ben je op zoek maar een betrouwbaar bedrijf die je daarbij helpen? dan ben je bij ons in goede handen.

Wat doen wij voor je?


  • We inventariseren je woonwensen en bepalen of we je zoekopdracht kunnen aannemen;
  • Na het aannemen van de zoekopdracht gaan wij op zoek naar een passende huurwoning;
  • Als we een geschikte woning hebben gevonden dan regelen we de bezichtiging;
  • Tijdens de bezichtiging zijn wij altijd aanwezig voor de begeleiding;
  • Als het de juiste woning is dan gaan wij contact opnemen met de verhuurder om te zorgen dat het huurcontract wordt opgesteld;
  • Wij zorgen vervolgens voor de sleuteloverdracht en maken hierbij een check-in rapport;
  • Wij werken op een no cure no pay basis.  U betaald ons als wij de juiste woning voor u hebben gevonden.

Benodigde documenten voor het huren van een woning:

  • Huidige adresgegevens en contactgegevens
  • Geldig identiteitsbewijs (paspoort of ID kaart)
  • Gegevens werkgever (Naam, functie, contactpersoon met contactgegevens, type dienstverband)
  • Loonstroken van de afgelopen 3 maanden

Ben je op zoek maar een betrouwbaar bedrijf voor het huren van een woning?

Vraag meer informatie